Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2007

Οταν Θεος εβρεχε μαλακιες,κάποιοι ηταν απο κατω....

Σημερα ειμαι πολυ ενθουσιασμένος,γεμάτος  απο ελπίδα, για ενα καλύτερο αυριο(μεχρι τις 6 του μηνος δηλαδη)
Χάρη στην Εφη που επρόκειτο να δωσει πνοη ανακούφισης στην Ελλαδα... ΑΑΑΑΑΑΑΑχ!!!Τι καλα!!


Το σκεφτηκα καλα δεν παει αλλο πια
και πρεπει την ελλαδα μας να καψουμε ξανα
το σκεφτηκα πολυ να μπω μεστην βουλη
και ολοι χερι-xερι να ανεβουμε ψωλη
Μουτζωστε με Μουτζωστε με και 2 χαστουκια δωστε με
αν θελεις να σωθεις,να πας να γαμηθεις
εμενα ψηφησε με και υστερα θα δεις ;)
an θες μια τρυπα που να ειναι ζουμερη
βαλε σταυρο στο ΛΑ.Ο.Σ,στην Εφη την Σαρρη
Μουτζωστε με Μουτζωστε με και 2 χαστουκια δωστε με
Μουτζωστε με Μουτζωστε με και 2 χαστουκια δωστε με
...

Οι νεοι προπαντως αν 8ελουν να ειναι εντος
ας ερθουν μαζι μου,να σβησουμε το πορτατιφ που το εχω αναμμενο καμια ωρα και καιει απο μαλακια μου.(Paw na to svisw*...)


το πουλι μου θελει κεφι,βαλτε σταυρο στην Εφη.


*Τα greeklish μας μαραναν...Learn to write greek like me :P

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

μακάρι να έμπαινε στη βουλή η Έφη.
Μα είναι δυνατόν 30 ευρώ το γαμήσι στο μπουρδέλο?